Wijzigen automatische bezorging

Wilt u uw automatische bezorgservice opzeggen of wijzigen? Bel ons op 020 308 2500 of e-mail naar klantenservice@vitaelab.nl en wij maken het direct voor u in orde.

Opzeggen Automatische Bezorgservice

Het opzeggen van uw VitaePro Automatische Bezorgservice is heel eenvoudig en kan op ieder moment. Zelfs als u halverwege een strip bent kunt u besluiten te stoppen. Wanneer u het product terugstuurt krijgt u - indien u al betaald heeft - uw geld terug voor de nog niet genomen supplementen. Bovendien betalen wij de kosten voor het terugsturen.

Wilt u uw Automatische Bezorgservice opzeggen, neem contact met ons op via 020 308 2500 of klantenservice@vitaelab.nl. Heeft u nog VitaePro capsules over? Dan kunt u deze in de originele verpakking eenvoudig terugsturen. Streep uw adres door, sluit het pakketje zorgvuldig af en gooi het in een brievenbus. Het komt dan automatisch bij ons terecht. Mocht u de originele verpakking niet meer hebben, geef dat dan even aan bij onze klantenservice.

Nadat wij uw retourzending hebben ontvangen storten wij binnen 7 dagen het eventuele openstaande bedrag op uw rekening.

Wijzigen Automatische Bezorgservice

Wilt u de bezorgfrequentie wijzigen, of uw Automatische Bezorgservice tijdelijk pauzeren? Bel ons via 020 308 2500 of e-mail naar klantenservice@vitaelab.nl. 

U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om het aantal pakketten VitaePro dat u ontvangt te verhogen, en zo de frequentie te verlagen. Daarmee bespaart u op uw verzendkosten. Ook kunt u er voor kiezen om het ontvangen van uw VitaePro pakketten tijdelijk te pauzeren.

↩ Terug naar de klantenservice pagina

Veelgestelde vragen

Heeft u nog vragen over VitaePro? Over het gebruik, de ingrediënten of de Automatische Bezorgservice? Hieronder vindt u de meest gestelde vragen over VitaePro. Zit uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.