Retourneren

Kan ik mijn zending retourneren?

Dat kan. In uw pakketje vindt u de wijze waarop kan worden geretourneerd. Dit zijn de stappen die u dient te volgen voor een correcte retournering: 

1. Zet een kruis over uw eigen adres
2. Sluit het pakketje goed af
3. Deponeer uw pakketje in een reguliere brievenbus
4. Wij betalen de verzendkosten. 

Naast onze soepele retourregeling, bent u ook wettelijk beschermd en hebt u een onvoorwaardelijk herroepingsrecht gedurende 14 dagen na ontvangst door u van de producten bij uw eerste zending. Dit herroepingsrecht houdt in dat u het recht hebt om zonder opgave van redenen de koop ongedaan te maken met betrekking tot producten die ongeopend zijn en deze producten te retourneren. Zie voor meer informatie onze algemene voorwaarden of de pagina over het herroepingsrecht.

Hoe moet ik mijn pakket retourneren?

Dit zijn de stappen die u dient te volgen voor een correcte retournering: 

1. Zet een kruis over uw eigen adres
2. Sluit het pakketje goed af
3. Deponeer uw pakketje in een reguliere brievenbus
4. Wij betalen de verzendkosten. 

Mocht u de originele verpakking niet meer hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.

0800 38 38 003 (Op werkdagen geopend van 07:30 tot 16:30)

 klantenservice@vitaelab.nl (Reactie binnen 1 werkdag)

Heb ik garantie op VitaePro?

Voor alle artikelen die u bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Wilt u een garantieclaim doen, neem dan contact op met onze klantenservice. U kunt contact opnemen met de klantenservice op telefoonnummer 0800 38 38 003 (werkdagen 07.30-16.30 uur) en 24u per dag op klantenservice@vitaelab.nl.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Indien u een klacht heeft over onze producten, levering en/of service dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Onze klanten service is op werkdagen van 07:30 tot 16:30 bereikbaar via 0800 38 38 003 of 24 uur per dag via klantenservice@vitaelab.nl. U ontvangt van ons binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op uw klacht.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

cs-banner.png

Veelgestelde vragen

Zit uw vraag er niet tussen? Bekijk hier alle veelgestelde vragen.