
Onze experts staan dagelijks voor u klaar
De experts van onze klantenservice kunnen u alles vertellen over het gebruik van VitaePro, de ingrediënten, het productieproces en meer. Heeft u vragen of wilt u iets aanpassen? We helpen u graag.
Contact
Heeft u een vraag? Wilt u iets wijzigen in uw Automatische Bezorgservice, of bent u gewoon benieuwd naar wat VitaePro voor u kan betekenen?
Neem gerust contact op met onze klantenservice — we helpen u graag.
📞 020 308 2500 (op werkdagen van 08:30 tot 16:30 uur)
📧 E-mail: klantenservice@vitaelab.nl (reactie binnen 5 werkdagen)
Uw Automatische Bezorgservice wijzigen?
Wilt u uw bezorgservice opzeggen, tijdelijk pauzeren of iets aanpassen? Op deze pagina vindt u alle informatie over het wijzigen of stop zetten van uw Automatische Bezorgservice.
Veelgestelde vragen
Heeft u vragen over het gebruik van VitaePro, de ingrediënten of hoe onze bezorgservice precies werkt?
Bekijk dan de antwoorden op de veelgestelde vragen hieronder.
Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice — we helpen u graag verder.

Over het gebruik van VitaePro
- Zijn er bekende neveneffecten (bijwerkingen) bij het gebruik van VitaePro?
- Hoe vaak en in welke dosering gebruik ik VitaePro?
- Hoe laat moet ik VitaePro innemen?
- Wat moet ik doen als ik de capsule vergeet in te nemen?
- Voor wie zou VitaePro een goede aanvulling zijn?
- Vanaf welke leeftijd mag ik VitaePro gebruiken?
- Kan ik stoppen met het gebruik van andere supplementen wanneer ik start met VitaePro?
- Is het normaal dat de urine verkleurt bij het gebruik van VitaePro?
- Waarom is de rode kleur van VitaePro capsule vlekkerig geworden?

Over de ingredienten van VitaePro en allergieën