VP_VP_ALL_1920x455_1805_Wommen_ReversPlank_Gym.jpg

Hoe zorgt u voor uw spieren?

U gebruikt spieren bij staan, lopen, zitten of dansen - inderdaad, in alles wat u doet. Wist u dat een goede voeding uw spieren ook op een positieve manier kan beïnvloeden?

Het is gemakkelijk om goedwerkende spieren als vanzelfsprekend te beschouwen, maar het feit is dat ze onze hulp nodig hebben om normaal te kunnen functioneren. Hier kunt uw meer lezen over hoe een goed dieet en vitamines de spieren op een positieve manier kunnen beïnvloeden.

Na 45 verliezen we spiermassa

Het lichaam bevindt zich in een continu proces waarin onze spieren zich opbouwen en afbreken. Na de leeftijd van 45 beginnen we spiermassa te verliezen en het vermogen van het lichaam om spieren op te bouwen begint af te nemen. Het goede nieuws is dat het opbouwen 2x zo snel gaat als het afbreken.

Versterk de spieren met trainen

Nog meer goed nieuws: het is nooit te laat om te beginnen met trainen om spiermassa op te bouwen. Als u nog niet bent begonnen met trainen of het staat op een laag pitje, is het nog niet te laat! Krachttraining is een goede manier om de spieren te versterken en is belangrijk omdat u naast het opbouwen van spiermassa ook botletsels kunt voorkomen en het skelet kunt versterken.

Beïnvloed je spieren met vitamines!

Zorg er niet alleen voor dat u actief blijft, maar zorg ook voor de bouwstenen die uw lichaam nodig heeft voor gezonde spieren. Doe dat met een uitgebalanceerd dieet, om je spieren te behouden. Volgens de aanbevelingen van Voedingscentrum, zou u minimaal 1 keer per week vette vis (makreel, haring, sardines of zalm) en per dag 250 g groenten en 200g fruit per dag moeten eten. Een belangrijk ingredient in vette vis is vitamine D. Deze vitamine speelt een belangrijke rol bij de werking van de spieren.

De belangrijkste bron van vitamine D is zonlicht. Voor oudere mensen die weinig tijd buitenshuis doorbrengen en het lastig vinden om minimaal 1x per week vette vis te eten, wordt geadviseerd de voeding aan te vullen met een vitamine D-supplement.

Het voedingssupplement VitaePro bevat de aanbevolen dagelijkse dosis vitamine D en is speciaal ontworpen om de spierfunctie en een goede gezondheid te behouden.

VitaePro bevat ingrediënten die goed zijn voor verschillende functies in het lichaam. Naast de antioxidanten selenium, vitamine C en E, bevat VitaePro ook vitamine B 12 en D, omega-3 vetzuren, en de platextracten zeaxanthine en luteïne. Ook bevat VitaePro Boswellia serrata, wat gewrichten soepel houdt1.

Probeer VitaePro nu voor 9,95/mnd voor de eerste 2 maanden!

1. Evaluatie van de gezondheidsclaim door de EU is lopende
2. Het gunstige effect wordt verkregen bij een dagelijkse inname van 250 mg EPA en DHA.
3. Gebaseerd op een klantenonderzoek (2019) bij 884 Noorse klanten die de vragen op een schaal van 1 tot 6 hebben beoordeeld.

Introductie aanbieding:

Betaal nu slechts € 19,90 incl. € 2,95 verzendkosten voor de eerste zending. De reguliere abonnementsprijs is € 38,35 per zending, incl. verzendkosten. Deze prijs betaalt u voor de tweede en volgende zendingen. U betaalt pas achteraf.

U bespaart nu dus € 38.35 - €19.90 = €18,45 op uw eerste zending!

Selecteer hier het aantal gewenste doses per dag. Max. 2 voor de introductieprijs. VitaePro wordt elke 60 dagen thuisbezorgd en is eenvoudig (direct) opzegbaar.

VitaePro bevat ingrediënten met gedocumenteerd effect op verschillende functies in het lichaam:

 

HART - VitaePro bevat omega-3 - rijk aan essentiële vetzuren DHA en EPA. Deze dragen bij tot de normale werking van het hart. Het gunstige effect wordt verkregen bij een dagelijkse inname van 250 mg EPA en DHA.

VERMINDERDE VERMOEIDHEID - VitaePro bevat vitamine B12 en C, welke bijdragen tot de vermindering van vermoeidheid en moeheid.

BESCHERMING VAN CELLEN - VitaePro bevat de antioxidanten seleen, vitamine C en E, welke bijdragen tot de bescherming van cellen tegen oxidatieve stress.

IMMUUNSYSTEEM - VitaePro bevat seleen, vitamine B12, C en D, welke bijdragen tot de normale werking van het immuunsysteem.